.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حداد رئیس مرکز پژوهش مجلس و توکلی رئیس کمیسیون اقتصاد
گرچه حداد در یک محفل خصوصی از کاندیداتوری مجلس هشتم ابراز پشیمانی نموده است و عنوان کرده است "از ابتدا هم قصد کاندیداتوری مجلس هشتم را نداشتم و صلاح را در عدم ورود به انتخابات مجلس می دانستم" ولی در حال حاضرجمع بندی وی و یاران نزدیکش مخصوصا اعضاء ...
حداد رئیس مرکز پژوهش مجلس و توکلی رئیس کمیسیون اقتصاد

با نزدیک شدن به زمان آغاز به کار مجلس هشتم، رایزنیها و لابیهای سیاسی در اردوگاه اصوگرایان، خبر از سنگینی بسیار کفه لاریجانی در مقابل حداد عادل دارد و با انتخاب لاریجانی در دومین و آخرین همایش اصولگرایان قبل از افتتاحیه مجلس، بعنوان گزینه اصولگرایان برای ریاست مجلس، راه بر انتخاب وی در جلسه اول مجلس هشتم هموار خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایه، با وضعیت موجود گرچه حداد در یک محفل خصوصی از کاندیداتوری مجلس هشتم ابراز پشیمانی نموده است و عنوان کرده است " از ابتدا هم قصد کاندیداتوری مجلس هشتم را نداشتم و صلاح را در عدم ورود به انتخابات مجلس می دانستم " ولی در حال حاضر جمع بندی وی و یاران نزدیکش مخصوصا اعضاء جمعیت ایثارگران مبنی بر این قرار گرفته است که حداد عادل با توجه به شأن علمی و پژوهشی مرکز پژوهشها، به آنجا رفته و ریاست مرکز را به عهده گیرد و احمد توکلی ریاست فعلی مرکز پژوهشها و بعضی دیگر از منتخبین مرتبط، با ورود به کمیسیون اقتصاد، زمینه ریاست توکلی را بر کمیسیون اقتصاد فراهم کنند.

این گزارش حاکی از آن است که در انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز توکلی بر خلاف انتخاباتهای گذشتۀ ریاست جمهوری این بار داعیه کاندیداتوری نخواهد داشت و با حمایت مستقیم از حداد به کمک او برخواهد خاست.

بدست گرفتن کمیسیون اقتصاد مجلس از طرف توکلی نیز دقیقا با نیت به چالش کشیدن دولت احمدی نژاد در مسائل اقتصادی و . . . صورت می گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی گیلانی 31 ارديبهشت 1387
سلام به همه خوانندگان محترم .به نظر بنده هم همان بهتر که آقای دکتر لاریجانی ریاست مجلس را برعهده بگیرد .تا شاید ایشان بتوانند با رییس جمهور محبوب و مردمی هماهنگ باشند و به داد مردم ضعیف برسند.با آرزوی سلامتی برای همه خدمت گذاران معصوم و دلسوز کشور عزیز اسلامی ما ایران سربلند و سر افراز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.904 seconds.